1 Mart 2009 Pazar

Kayıp Üşütük

ay ya uzun zamandır hiç bişi yazamıyorum çok yoğunum dershane okul arası mekik döşüyorum =) şunun şurasında 3 ay bişi kaldı sınava ondan sonra sürekli burdayım bnden kurtulamazsınız =) beyaz mendıl 'in yorumuna çok guldum bir partiye gittin ve daha dönemedin =)nerdesin demiş =) heheh hala gülüyorum ya haklısınız söyle arada bi girip kayboluyorum =)   inş arada girip yazmaya çalışıcam bloglarınızı okuyorum ama yorum yapamıyorum ... 

7 kere şımartıldım =):

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

ay görüyomusunuz başlık bile koymaya unutmusum allahım ya )=

AskinAy dedi ki...

basarilar canim fazla birsey kalmamis 3 ay bir bakmiskinki gecivermis günler öptüm seni sevgilerimle...

beyaz mendil dedi ki...

Bak sana yazmasaydım gelmeyecektin çılgın kız:)

GeCe dedi ki...

CANIM BENDE MİM ATICAM SANA AMA DEDİM İŞİN VARDIR ANNEN TEYZEN SANA GÖNDERİRLER

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

*aşkınay sayılı gün geçer saolun bnde sizi öptm sevgiler
* beyaz mendil saol =) senın sayende yazdım
*gece teyze saol farketmez =)

gribulut dedi ki...

:) bizde okuyoruz yorum yapmasakta ;)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

saolun gri bey =)