2 Mart 2009 Pazartesi

kriz kimi teğet geçti?


Bugün kankama gittim uzun zamandır gitmiyodum oturduk yemek yedik ... yağmur yağıyo dışarı gidip napıcaz =) evde oturduk .... daha sonra eve geldim babam evdeydı işten gelme zamanından erken gelmişti şasırdımm ... daha sonra neden geldiğini öğrendim iş yokmuş erken gelmiş ..daha doğrusu 15 gün izin vermişler 15 gün çalışıp 15 gün çalışmıcaklarmış ... patron işten çıkarmamış çıkarsam napıcaksınız sizde işlerin halini biliyosunuz demiş adamda haklı iş yoksa nerden iş yaratsın düşünüp çıkarmamış..... kadınlar için evde oturmak neysede erkek için evde oturmak zor bence yapıcak bişi yok bütün gün yatıcaklar.... babamda üzülmüş ama napsın fazla takmıyo.. daha kötu durumda olanlar var allah şükür .... NOLCAK BÖLE HADİ BİZİM DURUMUMUZ İYİ YA ÖTEKİLER BİNLERCE İNSAN İŞSİZ İŞ YOK ELLERİNDE OLAN PARADA Bİ ZAMAN SONRA BİTİCEK .. nasıl kazanıcaklar napıcaklar para kazanmanın yollarını arıcaklar hırsızlık olayları bana göre dahada artıcak yolda yürünmücek hale gelicek.... okuyoruz daha iyi bi gelecek için acıkcası para kazanmak için okuyoruz ama bu zamanda çok iyi mesleği olan okuyon kişi bile işsiz ..........biri bişeylere dur demeli bence insanlar doğru şeyleri görmeliler birlik olmalılar ....ben bu yaşta doğruları o kadar iyi görüyorum ki keşke herkes ben gibi düşünebılse ne yazıkki.... ay sinirlerim bozulduuu.. valla evde oturmak için mi o kadar okuyoruzz ...

10 kere şımartıldım =):

Gokhan Kaynak dedi ki...

vay be, sen kriz derken ben nelerden bahsetmisim hayirlisi ya:(

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

olsun cnm ya sizin işnizde çok süper yerde =)

AskinAy dedi ki...

Allah herkesin yardimcisi olsun canim,..

beyaz mendil dedi ki...

Çok üzücü bir durum gerçekten,çok şükür sizin durumunuz iyiymiş,ya hiç bir şeyi olmayanlar bu kış günün de ne yapacaklar.Sevgiler

Paşa dedi ki...

aa haberim yoktu nese babanda dinlenmiş olur...umarım işler açılır kriz adı altında olan tüm tıkalı yollar düğümler çözülür...en çok da bizim gibi işsiz kalanlara iş fırsatları doğar..allah yardımcımız olsun...

Mavi Bahçe dedi ki...

Allah zorda olanların yardımcısı olsun.Herşey düzelir umarım.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Umarın biran öce biter şu kriz.Allah herkezin yardımcısı olsun.

Selma dedi ki...

Evet bitsin artık şu krizler. Yıllardır kriz kriz. Yok mu bunun bir çözümü. Herşeye kılıf uydurmasını bilenler birde krize kılıf uydursada vatandaşda bu kadar sıkıntıyla cebelleşmese. Allah herkesin yardımcısı olsun.

GeCe dedi ki...

ay canım çok duyarlısın her işte bir hayır var inşallah düzelecek okumak gerekir elbet ama insan biraz da kendi kaderini kendi çiziyor, eminim sen iyi yerlere geleceksin senin için hep farklı hayallerim var

Adsız dedi ki...

Allah kolaylık versin babanıza. Ben de 5 aydır evdeyim, ama o kadar da sıkıcı değilmiş tembellik :)

Ve işsiz kalıpta geçim sıkıntısını derinden yaşayanlara Allah yardım etsin bilhassa.