19 Mart 2009 Perşembe

Yine yapamadımm .....

Sanırım iyileştim tamamen geçmese bile geçtii =) bugun kek yaptım canım çok istedi normalde sevmem ama işte canım bu ne isteyeceği belli olmaz =) neyse özene bözene yaptım içine cevizde koydum bıde kırmakla uğraştım =) yaptım kalıba koydum bu sefer olcaktı önceki denemelerde içi pişmiyodu bişi oluyodu ama bu sefer olucaktı ümitliydimm =) bide nil karaibrahimgilin bi şarkısı var hem onu söylüyom hem fırına koyuyom koyduktan sonra gelip pc nin başına oturdum yaptığım keki bloga koymam mı şarkıda dilimde hala söylüyomm şarkıyı indirdim ama bloga koyamıom bi sorun var neyse onlarla uğraşırken aklıma zavallı bi ümitle yaptığım kek geldi koşup mutfağa gittim.. ama koku sarmış mutfağı yüzüm düştüü ..fırını kapadımm keki çıkardımmm ama kek diye bişi yokk =) kap kara kömür gibi bi olmuş... onu görunce kek isteyen canım artık istemiyoo... doğru çöpe attım allahım yaaa yıne beceremedım yıne yapamadımm yaa neden olmuyooo uff neyse .... inş bi dahaki denemede olcak bu sefer hiç ümit kalmadı ama =) şarkıyı hala söylüyorumm =))

Üç yumurtayı kırdım önce
Portakal dilimledim ince ince
Göz kararı da biraz süt kattım
Kalktım, sana kek yaptım
İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Ben de tarifi öğrenince, kalktım sana kek yaptım
Gözlerin dönmüş kızı görünce
Yerli yersiz bakıp sana gülünce
Ben de tesadüf o gece erken yattım
Bana kelek yaptın
İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Sen de elektriği hissedince
Kalktın bana kelek yaptın Çırptım, çırptım, karıştırdım
Kendimi onunla yarıştırdım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdım
Oturdum ellerimle sana kek yaptım
Unla sütü karıştırdım iyice
Tereyağı ekledim eriyince
Fırın da oldu 180 derece, attım
Sana kek yaptım
Üzüldün belli çok beni görünce
Elimde kekimle sana gelince
Bir de ağlayıp itiraf edince
Abarttın...beni melek yaptın

12 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

ay kıyamam bu şarkıyı duymamıştım güzelmiş barış manconun grip için ilaç tarifi gibi kek tarifi de unutulmayacak bu arada o silikon kabı da yakmadın umarım ne oldu ona

NeS dedi ki...

Hehe. Hala ümidinin olması ne güzel.Ben yanık keki severim kız ama iyice fosilleşmişse yenmez tabii. :)

AskinAy dedi ki...

sarki süper!! vah vah gitti güzelim kek desene:)üzülme canim yenisini yaparsin bizimde bir ara basimiza geldi olur bu tür kazalar,sevgiler canim....

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

* yok teyze yakmadım =) o sağlam duruyoo
* aa nestal keşke sana getirseydımm =)
* herkesi başına geliyo galiba =)

beyaz mendil dedi ki...

:)))Çok tatlısın.Bu şarkıyı ben de ezberleyeyim:))

Ayşe dedi ki...

cok sekersin ;)
demek gene olmadi haa:( firinin isi ayarinda problem vardir, yani seninle ilgili bir durum degil bence ;) kek icin 170 derece cok uygun, seninki nasildi?

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

*beyaz mendil sizde çok tatlısınız bnde çok sevıyorum bu şarkıyı =)
*sizde çok şekersiniz ayşe abla yaa fırın 200 dereceydi fırında sorun yok ben onu fırında unuttum =)

Paşa dedi ki...

aha kokuyu ben duydum heryer yanık kokuyordu nese bidahakine inş.

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ay çok severim nil karaibrahimgil...çok güzel söylüyo bu şarkıyı her kek yapışımda söylerim :))
Sen ilk değilsin canım eminim hepimiz bi kez hadi itiraf edeyim ben 2 veya 3 diyeyim yakmılımdır yakmışızdır keki böreği eee böyle yaka yaka yapcaz öğrencez dimi ya ellerine sağlık yinede uğraşmışsın canım bi dahaki daha güzel olcak:))

3prenses dedi ki...

ay benimde ilk denemem çöple buluşmuştu.onu hatırladım.ama üzülme yaparsın.
3prenses

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

tamm o zaman herkesın başına geliyo bnde o süreçten geçiyorum galiba =)

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

ayyy kıyamam. geçmiş olsun. bence yanmasa güzel olacaktı çünkü ruhunu keke vermişsin bi kere...
sevgiler:)