13 Mart 2009 Cuma

KARTEPE =)





9 kere şımartıldım =):

beyaz mendil dedi ki...

Yaşamak istediğiniz bütün güzellikleri sakın es geçmeyein.Doya doya yaşayın.Sevgiler

NeS dedi ki...

oooo kıza bak ne güzel karlar içinde çok özendim şimcik kar gördüğümüz yok bizim ya :( beni de davet etseydin gelirdim valla hehe. gidebildiğine sevindim gezin bakalım gençlik gibisi var mı:)

eviminnuru dedi ki...

yaa bayılıyorum böyle karlı fptoğraflara birazda izmire yağsa:(

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Nerede bu Kartepe merak ettim...

Eylm-Sdnz dedi ki...

ne güzel gezip eylenmişsin..belli tadı çıkarılmış doya doya:))

GeCe dedi ki...

ne güzel ama görmüştüm daha önce bu sene karın tadını çıkaramadık sen çıkardın ne güzel

Paşa dedi ki...

ne güzelllllllll kısmet olursa bende gidecem...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler :) gittiğim yer izmitte =) herkese tavsiye ederim =)

gribulut dedi ki...

harika görüküyo ya. ulen bu kara oldum olası bayılırım