17 Mart 2009 Salı

HASTA ÖLÜYOO !!!

Ümidim ve paşa bana mim göndermişler çok saolun yazıcam aklımdalar ama çok hastayım )=

13 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

ay canım kıyamam ama ağzından yel alsın ne biçim başlık yazmışsın hadi iyileş de gel

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

ay bi iyileşsemde gelsem =)

GAMZELİ ANNE dedi ki...

geçmiş olsun canım ya öyle deme iyleş gel çabuk hııııı.....bozuşuruz:))

beyaz mendil dedi ki...

Geçmiş olsun hayatım.İnşallah bir an önce iyileşirsin.Sevgilerimle

embir dedi ki...

geçmiş olsun canım

Paşa dedi ki...

noldu kıs bak anan sölemedi haberim yok ağzından yel alsın nasıl laf öle g.olsun..

NeS dedi ki...

geçmiş olsun acil şifalar...

AskinAy dedi ki...

cok cok gecmisler olsun gülüm o nasil söz öyle allah korusun acil sifalar dilerim öptüm cok,sevgiler..

gribulut dedi ki...

geçmiş olsun, kartepe iyi gelmedi galiba :)

Adsız dedi ki...

çok geçmişler olsun. Allah acil şifalar versin. elimizden bir şey gelirse yapalım :)

sadecefikra dedi ki...

çok geçmiş olsun,

ella dedi ki...

çok geçmiş olsun canım :)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler çok saolun iyileştim sayılır =)