24 Şubat 2009 Salı

Biraz Eğlendim

GEÇEN HAFTA OKUL ARKADAŞLARIYLA EĞLENMEYE GİTTİK ÇOK GÜZEL Bİ AKŞAMDI SİZİNLEDE PAYLAŞMAK İSTEDİM

15 kere şımartıldım =):

gribulut dedi ki...

ne iyi etmişiniz ama bizi çağırmadın :)

beyaz mendil dedi ki...

Çılgın kız seni:)) Hayatı dolu dolu yaşa ve hiç bir şeyden sakın pişman olma.Yaşamam gerekiyormuş yaşadım de.Kötülere dönüp bir daha bakma.Her şey gönlünce olsun inşallah.(Benim kızım olsa onada aynı dilekler de bulunurdum)Gençliğinin ve bu günlerinin kıymetini bil.Sevgilerimle

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

* gribulut aa bu son deil haftaya cumarteside gitcez bu sefer hep birlikte gideriz =)

* beyaz medil çok haklısınız saolun hoşuma gitti =)) hehehe

GeCe dedi ki...

iyi gezmişsin ama fotoğraflarda çıktığından daha güzelsin orda biraz patlak gözlü çıkmış hihi

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

ay çok saol morel olduu =)

Eylm-Sdnz dedi ki...

ohh sefann olsun:)))

ella dedi ki...

En kötü gününüz böyle olsun diyelim, eller havaya :)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

saolun yorumlarınız için =)

Paşa dedi ki...

daha yeni gördüm yazını...kuzucum resimden çok daha güzelsin...hakikaten resim niye bozuk gibi:(((
ohhh ne iyi ettin eğlenmek seninde hakkın:.

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

evet çoban mütevazi olamıcam normalde daha güselim ama resimde kötü çıkmış =(((

çise ve annesi... dedi ki...

seni ilk defa gördüyoruz çok güzelsin arada bir görelim ama...eğlenmeye devam...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

bundan sonra göruceksınız sanırım =) hehehe

Ayşe dedi ki...

masaallah cok sempatik ve guzel bir kizsin, Rabbim omrun boyunca karsina hep iyi insanlari cikarsin insaallah...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

saolun aminn =) hehe

beyaz mendil dedi ki...

Bir partiye gittin ve daha dönemedin:)Nerdesin????