9 Şubat 2009 Pazartesi

ARAMIZDA GEÇEN KONUŞMAA !!



Akşam kardeşimle aramızda geçen konuşma okul açıldı malumm


_kardeş_ öff yarın okul açılıyoo ( güm kapıyı çarptı sinirli bi şekilde )

_abla_ eee napalım cnm bizimde işimiz bu okumak

_kardeş_ ya çok çabuk bitti bu tatil

_abla_ olsun az kaldı yaz tatili geliyo

_kardeş_ ya sende teselli verip durma biraz önce ağlıyodun okul açılıyo die şimdi şunları diyene bak

_abla_ ama edacım sen 2 hafta evdeydın ne güsel

_kardeş_ sende gezdın oda güsel :D

_abla_ hayır bn dershaneye gittim bi kere

_kardeş_ olsun oda gezmek oluyo işte ..

_abla_ ay tamam eda kes şu sesini

_kardeş_ abla ya bu okulu kım kurmuş nıye kurmuş bize eziyet olsun diyemi..

_abla_ uf eda sus artık okumadan hiç bişi olunmuyo okucaksın mecbur benm 12. senem bn napıyım senin daha 4. senen okucaksın hadi yat artık (içerden babam yeter artık kızlar konuşmayın yatın aşa)

_kardeş_ yatıoz yatıoz tabı bu saate kım uyur bn 12de uyuyan insan 10 damı yatıcam of of

_abla_ evt eda yatıcaksın sabah kalkmıyosun ... ( şükür yatık ama içimizde bi sıkıntı var bnde istemiyom insan alışınca çok zor gelio sabh kalkmak uff yatakta dönüoz)

_kardeş_ hiç okul olmasa keşke

_kardeş_ hep tatil olsa off off

içimde sıkıntı var uff uyuyamıom

ablaa UYUDUN MUU

_abla_ yoo uyumadımm ... bı konuşmada uyucam

_kardeş_ keşke annemle babam bizim yerimizde olsa bizde çalışsak onlar bzizm yerimize okusa ohh senın bu sene bitiyoo ne güsell

_abla_ aaaa yeter ama bee sus çektir git kapa şu çenenı ne çenen var ( 10 da yattık 11 oldu hala konuşuyoo )

_kardeş_ voodoo_bird sevıyomusun beni bebişim ....

_abla_ çok seviyom bebişim hadı uyu

_kardeş_ (he bu arada içerde tv acık babam varmısın yokmusunu izliyoo ) ay bu adam kaç para aldımış çok merak ettim uykuda tutmuyoo bi bakıyım gelcem abbblaaaa

_abla_ uyumadım git bak kaç para almışş =)

_kardeş_ baba ya uyuyamadım 12 olsunda yatarım merak etme baba erken kalkıcam tamam bakıyım kaç para almış yatıcam =))

_anne_ eda yat artık dersin bittimi?

_kardeş_ bitti tabi anne ablam yaptı =)


( ayy allahım akşam benı deli etti ben uyumusum o kaçta uyudu bılmıyorum )

9 kere şımartıldım =):

Paşa dedi ki...

vay yavrum vayyy ..paşada akşam diyordu keşke sizin gibi büyük olsaydım daha birinci senede pes etti..bide bu sabah soruyor yaz tatliline kaç gün kaldı:)))

VİRGO dedi ki...

şimdiki çocukluk ta böle bişey herhalde ....

GeCe dedi ki...

ay ne güzel konuşmalar böyle abla olmak insana çok şey öğretiyo canım, gurur duydum seninle güzel cevaplar vermişin kardeşine

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

ay saolun can dostlarım beni sizler yarattınız hahah =) şaka bı yana akşam çok konuştu yaa susmadı yaa

çise ve annesi... dedi ki...

okul stresi başladı yine çocuklarda,abla olmak kolaymı hheehhe...

gribulut dedi ki...

okul stresi ayrı birde böyle vırvır kardeş stresi ayrı :)

embir dedi ki...

Bu günler özleniyor valla, herkes der ama yaşanınca anlar insan.

Paşa dedi ki...

ÖDÜLLENDİMN ŞEKERİİİM GEL AL...

ella dedi ki...

klasik abla kardeş muhabbeti olmuş. bende kardeşlerimle aynı uyku muhabbetini yapardım. artık kim pes eder ne zaman uyursa kurtarırdı :))