14 Şubat 2009 Cumartesi

aşk günüymüş ıygg =)

Allahım yaa ne günmüş be kardeşim sevgililer hediye almak için bugunu mu? bekliolarmışş haha bugun dershanedeydım ...


Kız sevgilisine ne almış dersiniz ... Kırmızı kalp şeklinde güsel bi kutu çok hoşş ... bide 1 Poşet dolusu çikolata =) ilk önce anlamadım ne yapcanı sonra taze olsun die tenefüste çikolataları biras biras ısırıp kutunun içine koyuyo =)) tabi bunu gören ben gülmekten yerlere yatıyorum =) yanımdaki kızda ıygg kısım çoçuk onları napsın ya ısırılmış çikolata ağzının suyu akmıştır dedi =) Bİ yandan çikolataları ısırıp ordanda aşk kısım aşk sen ne anlarsın die laf yetiştirioo allah aşkına neresi aşk ya çektirsin gitsin ne alaka ısırılmış çikolata parcalarııyla aşkın hehe =) ben daha çok gülmeye başladım kısda doğru söylüo ısırılmış çikolatayı napcak =) bana gelse herhalde bunları ısırmadan koysaydın daha ii olmazmıydı (canım çektikçe yerim) şak die yüzüne söylerdım...


Aman neyse sıradan ve güseldi çok güldük sizinlede paylaşmak istedim


Malum bugun özel günmüş heryer kırmızı insanın içini boğdular nereye baksan aynı sey ıyy normalde kırmızı rengi çok severim ama bugun nefret ettim .... Başımda çok ağrıyo bnde öle etrafa bakmadan eve geldım daha çok kırmızı bişi görmemek için ...karnım ac CANIM MC DONALDS 'a gitmek istiyoo ayy yine krize girdim şöylee büyük bi bardak buzlu kola soğuk soğuk yanında en büyük boyundan patatess aman allahım bide en büyüğünden hamburger 1 kaç katlı peyniri ağzında ayrı bi tat vercek =) sanki hiç yememişi yaa daha geçen hafta yedım bana kalsa hergun ordan çıkmam ama hem israyilin hemde annem çok kızıyo daha önce daha sık yiyodum şimdi biras azaldı =) zararlı ama napıyım yaa çok güsel gelio bana =) tekrar yemek için gitmedım zor geldi annem aşkama gelince bn onu kandırırım =) bnde 1 kutu tatlı bi kutu kaymağı yedım şeker komasına gircektim nerdeyse =) napıyım cnm değişik şeyler yemek istiyoo =) yapmakta zor gelımce he tabı tatlıyıda çok severım bnde yedım ...


başım çatlıo biras kestircem AŞK GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN =)

8 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

hadi hadi senin de olunca görücez seni bakalım neler yapcan sevgiline

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

aman hiç bişi yapmam merak etme baştan söleri böyle bi gune ınanmadığı ona göre =)

Paşa dedi ki...

katılıyorum teyzoş ıygg :)) ne miş o güller çikolutalar filen:))az evvel bubacım geldi çooook yıllar önce bize aldığı didodan getirdi keyfim yerine geldi.budur sevgililer günü yıllar öncesine dönüp tatlı hatıralar bırakmak...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

aaa didoo bnde istiyom yaa =)bnm en sevdiğim çikolata =)

Paşa dedi ki...

men de çok severim mendeeee

beyaz mendil dedi ki...

Seninde aşk günün kutlu olsun:)))))))))

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Kırkyıl düşünsen aklıma gelmezdi yarım gönderdim okurken çok güldüm:))aşk nelere kaadir.

ella dedi ki...

Çok güldüm çikolataları ısıran arkadaşa. Aşk insana neler yaptırıyor ya. İnanılmaz, biz çokmu yaşlandık acep :))