13 Şubat 2009 Cuma

ZORLA ÖDÜL


Malasef emrivakide olsada biri beni ödüle laik görmüş oda tabiki PAŞA nın annesi canım teyzem bütün bloglara bakıyorum herkes ödüllenmiş ama bi bana ödül yok olsun farketmez ama birden herkesde görünce bi kötü oldum ağladı ağlıcam çok koydu PAŞA nın oğluna bile ödül vermişler daha dün bir bugun iki (allahım ya ne kafana takıyosun çatlak kıs sen yakında ödüllerin en büyüğünü kazanıcaksın ) teyze yinede teşekkürler =) YENİ GÖRDÜM SUDE NAZ bana ödül göndermiş çok saolsun morelım yerıne geldı TEŞEKKÜRLER

Kurallarımız şöyleymiş...

1. seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,


2.Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,


3.Seçilen blog yazarını durumdan haberdar etmek ....






FAKİRHANE

HADSİZİN BAŞKANI

BLAHBLAH

5 kere şımartıldım =):

moda tasarım stil dedi ki...

canım bu olay mimden ibaret bişey ,ödül olarak algılama bence..ayrıca herkes tanıdıklarına veya bi şekilde bağlantısı olanlara veriyor..hiç büyütülecek birşey değil..zaten herkesin sahip olduğu birşey ödül değildir bence..
sevgiler...

Paşa dedi ki...

deli kıss ben sana ödülü zaten vercektim sen istedin diye değil:)))az gülmedim ya ALEMSİN... KİME ÇEKMİŞ ACEP:)))bak sende kısmetlisin benim gibi çift ödüle sahipsin.:)))..hem sen niye benim paşamı küçük görüyorsun bakemm.. o blog dünyasının en küçük en doğal en sevimli yazarı :)))

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

saol canım ya fazla takmadım zaten nebilim birden öle hissettiklerimi yazdım =)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

paşana bişi demiom o bile aldı işte ne güsel =)

GeCe dedi ki...

blogculuk bir hastalıktır diyorlar öyle valla ay canım benim kıyamam sana ben