4 Şubat 2009 Çarşamba

NE bu yaA !!!!



Uzun zamandır hiç bişey yazamıyorum ama yorum yapmayı sizleri takip etmeyi unutmuyorum tabiki yoğun bi hafta geçirdim sürekli dershanedeydım bugune kadar pazar günü GECE ye gitmiştik vapurla karşıya geçmek bile beni açtı sıkılmıştım iyi oldu ... çok sade bi hayatım var kurulmuş robot gibi sürekli aynı şeyleri yapıyorum CANIM ÇOK cabuk sıkılıyooo... tatil benim için bitti bile okulada acılcak yaaa uffff ACILMASA ne güzel olur ...

Yaz tatilini çokk özledimmmm DENİZE girmek istiyorumm yaa şöyle kumsalda koşsam yüzsemm güneşlensemm gece dışarda gezsemm luna parka gitsem körkütük sarhoş olup PAŞA nın annesini delirtsemm... gittiğimizde en az 2 ay kalıyoruz insan 2 haftadan sonra bunları yapmaktanda sıkılıyo net yoq tv cekmez butun gun antenle uğraşıyorum sonra sıkıntıdan ama olsun antenle uğraşmak bile bana huzur veriyo ... istanbulun gürültüsünde araba sesinden uzak gerçi ordada kamyon çok geçio gecerken ev sallanıyoo olsun o çok sorun deil.... =)

İtiraf ediyorum ne biçim bi yazıya bu başı sonu yoq ne anlıtıyorum ben burda yaa bende bılmıyorum ki.. çok saçma oldu haklısınız bu ne böyle diyosunuz duyuyorum ama içimden geçeni yazdım....

hepinizee iyi gecelerr......

7 kere şımartıldım =):

Paşa dedi ki...

yooo gayette güzel olmuş öhüm möhüm bir çırpıda okudum yazını koyuncuk.. a şimdiden çıldırttın ayol ne istiyon lan sen sibooooop... (hani kuzu değilmişen büyümüşen ya o bakımdan koyuncuk dedüm da..)

VİRGO dedi ki...

yaaa insanın anılarına koşması güzel ....

gribulut dedi ki...

kötü bir yazı olmamış, kamyon seslerini bile özlemek güzel :)

GeCe dedi ki...

kızım senin şu çabuk sıkılma huyuna bir çözüm bulman lazım senin kadar çabuk canı sıkılan görmedim. ama tatili ben de özledim yav

ella dedi ki...

Denizi ve yazlığı özlediğimi farkettim yazını okuyunca :)

Paşa dedi ki...

BEN PAŞA EMRE ARTIK BENİMBE BİR BİLOGUM VAR BAAAAAAK

Mavi Bahçe dedi ki...

Yo sıkıcı olmamış canım bence zevkliydi:)İnsan yazı özlüyo dimi