22 Ocak 2009 Perşembe

YORUCUU bi günn


Bügün ananem aşüre yaptı tabi kızları olmadığı için yine bütün iş bana kaldı sabah kalkıp ananeme gittim kahvaltı feln derken kardeşimin okul saati geldi onu hazırlayıp okula götürdüm geldikten sonra aşüreyi felan karıştırdım daha sonra ananem onunla ilgilendi bende o sırada evi topladım ... neyse aşüre pişti kim bunları dağıtcak tabii ki de :( voodoo_bird PAŞANIN annesiylede sabah konuşmuştuk yardıma gelcek nerdeeee .... kaldırıp gelemedii neyse oda hasta bişi demiyorum .. aman allahım bide az vermiyoruz ki bütün mahalleye ıncına cıncına dağıtıyoruz allah kabul etsin bunada sitemim yok ama ananem herşeyi beğenmez kase tamıtamına bizim için sorun küçük olmaz ayıp olur orta olmaz buda çok ayıp olur az koymuş derler neyse onun istediği şekilde kase bulduk biz konuşurken dedem araya girer hanım sen en iyisi tencereyle dağıt doya doya yesinler dedi ve ben koptum =) bütün mah dağıttık ve ben bitmiş durumdayım daha muhasebeye gidip maaşlarını vericem oda aklımın bi kenarında biran önce gitmem lazım.. herşey bittikten sonra sırada ananemin kardeşleri var allahtan birine gittik giderken muhasebeye uğradım .. (ondanda kurtuldum) biras onlarda oturduk oda torununa bakıyo çokta özlemişim fındığı çok tatlı olmuş daha 1 yaşına yeni girdi onunlada oynadım tam kalkıcaz kısada olsa alıştık birbirimize benide al diye mızmızlandı ama daha sonra geçti ... ordan çıktık yolda bişiler yedik eve geliyoruz yarın okulum var karne alıcam kaşım çıkmış durumda KUAFÖRE GİTMEM lazım aklıma geldi hemen kuaföre girdik ohh herşey bitti şimdi rahatlıkla eve gidebilirim =) şimdi evdeyim belim başım heryerim ağrıyo hele bacaklarım kopucaklar sanki bunu yazana kadar dinlenmiş oldum ....

DİPNOT: Sayın virgo, Sayın gece, Sayın paşa sizlere aşüre yok bügün hiç birinzi aramadınız hadi gelmediniz bişi demiyorum insan bi arar neyse zaten aşürede kalmadı ben bile yiyemedim doğru düzgün inş bi dahakine yersiniz =)

7 kere şımartıldım =):

embir dedi ki...

:)) ilahi sana, çok yorulmuşsun yazından anlaşılıyor :)) inan ilerde insan bunu bile arar hale geliyor :)

GeCe dedi ki...

yah banane yah ben de yiycem eferinnn canım yiğenim miras bıraktığım görevleri iyi yapıyorsun, valla kaşından süsünden de eksik kalmazsın herşeyin tamam

bu arada koptum ben de gülmekten böyle yazılar izteriz yine

foodbynil dedi ki...

ay tam hem kızı modu bende aşüra dağıttım geçenlerde canımdan bezmiştim geçmişler olsun sanada :)

Adsız dedi ki...

canım ellerine saglık ee senin gibi genç birine de bu yakışırdı tebrikler.biraz yorulmuşsun ama yaşlıların gönlünü etmek herşeye deger bunu unutma sevgiler.

VİRGO dedi ki...

wlla şekercim ellerine sağlık ne diyelim bizde 2, partide yeriz inş...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

yorumlarınız için çook teşekkürler =)

Paşa dedi ki...

babababb ellerinize ayaklarınıza sağlık diyelim daha ilk seferde sitem bu ne yahuuuu:)))e kısım çook hastaydık moral 0 malum aşure dağıtacak durumdada değildim.Ama ben aşureden yedim mmmmm nefis olmuştu.Ellerine sağluk anacuğumunnnnn:))))kokoş yeğenim kime çekmiş bu arada:))) süs tende geri kalmaz hehe