20 Ocak 2009 Salı





DENİZ YILDIZININ ÖYKÜSÜ


Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken,denize telaşla bir şeyler atan birine rastlar.
Biraz daha yaklaşınca bu Kişinin, sahile vurmuş deniz yıldızlarını denize attığını fark eder ve
"Niçin bu deniz yıldızlarını denize atıyorsun ?" diye sorar.Topladıklarını hızla denize
atmaya devam eden kişi, "Yaşamaları İçin" yanıtını verince, adama şaşkınlıkla:
"İyi ama burada binlerce deniz yıldızı var.Hepsini atmanıza imkan Yok. Sizin bunları denize atmanız neyi değiştirecek ki ?" der.
Yerden bir deniz yıldızı daha alıp denize atan kişi,
"Bak Onun İçin Çok Şey Değişti," karşılığını verir.

11 kere şımartıldım =):

Paşa dedi ki...

hıhı bu hikayeyi okumuştum çok güzel teşekkürler hatırlattığın için ne kadar çok hayat kazandırırsan okadar çok karşılığını alacaksın:...kaldır şu yap boz kelimelerini yaaaaaaaaaaaayanlış yazıyom tekrar dene dioooooo

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Dogan cüceloğlunun kitaplarından güzel bir hikaye.çok severim bu tarz hikayeleri ama en önemlisi bu hikayelerden ders çıkarmak bir şeyler anlamak ve uygulamaya geçirebilmektir.sevgiler.
DİP NOT:kelime dogrulama kısmını kaldırırsan yorumlarda biraz rahatlarız stres yapıyor insanda:)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

tamam isteğinizi gerçekleştirdim yorumlarınız için teşekkürler

41 kitchen dedi ki...

güzel bi hikayeymiş...senin için bi anlam ifade etmesi gerekmiyorki, önemli olan birileri için bişey ifade etsin...Çok anlamlı...

beyaz mendil dedi ki...

Merhaba,ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.Bu hikayeyi önceden de biliyordum ama sık sık hatırlamalıyız bence hepimiz.Sevgilerimle,yakınımda olsaydınız size örerdim:)

ella dedi ki...

bu hikayeyi ilk hıncal uluçun bir kitabında okumuştum. çok güzel :))

Selma dedi ki...

Çok bilindik bir hikaye ama bilmek değil uygulamak ve hatırlamak önemli heralde. Hatırlatanlardan olduğun için teşekkürler.

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler bncede okuyup geçmek deil uygulamak gerekir =)
*büşra ablacım çok saol örmüş kadar oldun =)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Gercekten guzel bir hikaye :)) Biz de baskalarinin hayatinda bir seyleri degistiriyoruz cogu zaman bilerek ya da bilmeyerek :)) Hepsinin iyi yonde olmasi dilegiyle :)) Kocaman sevgiler :)

eldivenlerim dedi ki...

güzel bir hikaye, paylaşımın için tşkler arkadaşım.....

GeCe dedi ki...

ayh ben bunu görmemişim affet ama biliyodum ailenin profesörü olaraktan