23 Ocak 2009 Cuma

KARNE HEYCANI )=



Ne heycan ne heycan anlatamam =) önceden çok heycanlanıyodum liseye başladım başlayalı bnm için hiç bi heycanı kalmadı hatta saçma bile gelmeye başladı =) önceden çoçuktum herhalde anlamıyodum =) çoçuktum feln filn derken lisede bitiyo daha önce bahsettiğim gibi ben ilk 4 sene mezunlarından olucam benıde vurdu =) allahın izniyle biticek mumla arıcam lise hayatınıda ama napalım neyse yaramı desmıyım =) KARNEMM CANIM KARNEM ATTIM Bİ YERE NERDE OLDUĞUNU BILMIYORUM DURUO Bİ YERDE =) karnemi sorucak olursanız iyi hoş sağlığı yerinde işte dediğim gibi bilmiyorum biras üşüdü galiba ısınıyo =) tamam söylüyorum o kadar iyi bi karne getirmedim (burda ağlama modu olması gerekiyo yapamadım siz öle düşünün ) 8 ders görüyorum .... bi tane 5 var )= müzik .... fransızcam 3 )= öteki derslerim 4 .... ama bitanesi 1 )= ve ben buna çok üzüldüm ama artık yapcak bişi yoq hoca bütün sınıfı bıraktı )= napalım 2 dönem düzelticem inş .. bügün karnemi alıp öle masum masum sakin sakin ananeme gittim .. ananem üzülme dedi ama öle demekle morelim yerine gelmedi işte )= daha sonra arkadaşıma gittim ordada oturduk öle saf saf yemek yedik .. ama benım morelim hala bozuk bugun dogru düzgün kahka atamadım )= sonra ananemden kardeşimi almaya gittim oda karnesini almış onunkide iyi işte teşekkür belgesi almış .. biras oturduktan sonra eve geldik ... annem arayıp karnemizi sordu bende gerekli acıklamayı yaptım ... kapattıktan sonra babam aradı.. her karne aldıktan sonra yemeğe götürür motive olmamız için bu seferde onun için aramıştı zaten nereye gitmek istediğimizi sordu =) yemek deyince benim morelim düzeldii .. =) ve artık gülüyorum ... çok yakın bi aile dostumuzun lokantası var işleride pek iyi deil ona gidelim dedik uzun zamandır görüşmüyoduk zaten hem yemek yeriz biras katkımız olur hemde görüşürüz çok iyi biri acayip matrak onu görünce benim morel tamamen düzeldi artık daha iyi gülüyorum... yemek yedikk tıkabasa doyduk =) biras oturup kalktık yağmur acayip yağıyo =) ordan yine yakın bi dost gelin bişeyler içelim tuttu kolumuzdan bırakmıyo nese onda uğradık ... ordada sıcak bişiler içtik ... ordan çıktık eve geliyoruz yıne yolda yakın bi dost hadi gelin tatlı yiyelim benide çok sever bnde onun oğlunu çok severim işte adama ii görünücem ya hadi orayada girelim demeden içeri daldım ne utanmazım dimi =) neyse ordada künefe yedikk bayıldığım tatlılardan biri =) arada oğlundanda konu actım tabiki evde benden bahsetmiş acık acıkta adama sorulmazki babamda orda annem biliyo çoçuğundan hoşlandığı mı .. bunu sadece GECE bilmiyo oda burda öğrenmiş oldu ... en son kurban bayramında görmüştüm ama büyük bi SORUUNN çoçuğun SEVGİLİSİ VARR .. ayy kendi yaramı kendım deştim nerden nereye geldim yaa ühüüü

neyse bügünde bitti hemen eve geldikten sonra pc başına oturup sizinle paylaşmak istedim sizde benim ailemden birileri oldunuz artık buraya yazınca daha mı? bi rahatlamış oluyorum ne sizden gelen samimi sıcak yorumları gördükçe daha çok mutlu oluyorum daha çok şeyler anlatmak geliyo içimden ama sırayla dimi şimdi yatma zamanı geldi yarın yeni bi gün sabh kalkıp dershaneye gidicem hepinizi çok SEVİYORUMMM ..

16 kere şımartıldım =):

Paşa dedi ki...

e yorucu geçen dünün ardından keyifli gün gelmiş geçmiş bile...karneye zaten üzülme başaracağına inanaıyorum...vay be bensiz benim eski çalıştığım yere gitmişiniz... kulaklarımda çınlamıştı :)))e deyim taktın sende o çocuğa hırrrrr:)))

embir dedi ki...

üzülme canım dediğin gibi 2. döneme düzeltirsin. Sana güzel bir tatil diliyorum.

Ayşe dedi ki...

ikinci doneme duzelir insaallah, uzulme lutfen..annenlerin sizi yemege goturmesi de ne kadar hos bir davranis :)

Tamam simdi anladim gecenin yegeni, pasanin kuzenisin dimi ;) tanistigimiza da memnun oldum ;)

gribulut dedi ki...

zaten üzülmüyorsun, üzülmenede gerek yok boşver dersler önemli değil :) önemli olan çocuğu kaçırma sen sevgilisinin ismini ver ben onu aradan çıkartıyım bi mermi 2 ytl flan :)

işin şakası üzülmemek için derse vaktinde çalışmak gerek.

VİRGO dedi ki...

ooo hanfendü bu ne hız bizim kız şipsevdi oldu gitti oooo ne delikanlılar çıkçak karşına boşver hayat güzel sen ye iç eğlen ders çalışşş

Unknown dedi ki...

Canım bubun ikinci dönemi var üzülme yeterki sağlık olsun mutlu hafta sonları öptüm...

inci ve annesi dedi ki...

amannn karne dediğin nedir ki altı üstü bir kağıt parçası boşşşvvverrr
bunun 2. dönemi de var
daha önemli şeyler var hayatta aşk mesela :)
çok keyifliydi yazın canım herşeyin hayırlısı dimi ama notlarında... aşkında...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

* evet teyze seni almadık kusura bakma

*saol embircim inş düzeltirim =)

*evet aynen öle ayşecim gecenin yegeni paşanında kuzeniyim .. bnde tanıştığıma memnun oldum =)

*ilahi gribulut senle anlaşma yapalım kısın ismini bılmıyorum ama bulsam aradan çıkartırmısın =)

*saol deryacım 2.dönem inş herşey daha ii olur sanada ii hafta sonları =)

*saol inci ve annesi dediğiniz gibi herşeyin hayırlısı =)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

anne zaten öle yapıorum yiyorum içiyorum egleniyorum derste çalışıyorum =)

SMİLENA dedi ki...

ikinci dönem dilerim zayıflar düzelir.aşk meşk de galiba karışık.neyse yine de güzel geçmiş günün.
iyi tatiller...

GeCe dedi ki...

kısss ay ben bilmiyodum kimmiş o sorcam ben sana ama herhalde en yumuşağı da benim, kaç gündür bloglara giremiyom ilk sana yazıyorum hem de senin lapitoptan, bak beğenirsen son tasarımım sana karne hediyesi

ella dedi ki...

haha günü beleşe getirmişsiniz :))
dersler düzelir en son üzülenecek şey bence onlar. takma derim :)

TAZE NANE dedi ki...

Tatilini güzel geçir.
Ben bitireli 13 yıl olucak.
Hala lise yıllarım aklıma geldiğinde burnumun direği sızlıyor.
Ben çok zor üzerimden atabildim o güzel yılları. Aslında zamanında terk etmeyi galiba geç öğrendim.
Neyse boşver ikinci dönem düzeltirsin üzülme. O anın tadını çıkar.
Sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

DÜZELTİRSİN BOŞ VER TAKMA DİYECEĞİM ZATEN SENDE TAKMIYORSUN :)İYİ TATİLLER

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

İyi tatiller, ikinci dönem düzeltirsin kafana takma.

çise ve annesi... dedi ki...

boşver ikinci dönem düzeltirsin ,yeterki gönüller bir olsun hehe....