6 Ocak 2009 Salı

herkesin bakmasını rıca edeiyorum lütfen bu markaları kullanmayalımm..



















17 kere şımartıldım =):

manii dedi ki...

bu görüntüler çok korkunç elimizden oradaki insanlar,çocuklar için dua etmekten başka hiçbirşey gelmiyor.
ordaki ürünlerinde çoğunu hepimiz kullanıyoruz kullanmıyorum diyen yoktur herhalde...

inci ve annesi dedi ki...

canım benim süper bişey yapmışsın aslında o kadar aklımdan geçiyordu ki böyle bişey yapmak ama inci nin sayfasında kanlı ölülü bişeyler olmasına içim el vermedi
manii nin dediği gibi dua etmek tabi ki gerekli ama şu saatten sonra en azından alışverişe çıktığımızda bu markaları es geçmemiz de insanlık vazifesi bana göre
duyarlılığın için teşekkür ediyorm ve öpüyorm seni

çise ve annesi... dedi ki...

SÖZÜN BİTTİĞİ YER...İnsanının kanını donduran şeyler...bir blogda bile yayınlamak bişey yapmaktır herkesizn birşeyler yapması lazım,yıllardır kullandığımız olmazsa olmaz dediğim markaları evimize sokmuyorum bence herkes böyle yapmalı teşekkürler...

VİRGO dedi ki...

ALLAH YARDIMCILARI OLSUN ONLARI KORUSUN...

embir dedi ki...

Canım gerçektende Gazze'de yaşanan dram içler acısı, allah yardımcıları olsun.
Kullanılmaması gereken markaları yazmışsın ama keşke bunların yerine yerli mallarını yazabilsek... O kadar az ki :(

demetgun3 dedi ki...

olsun az olsada yerli malı yurdun malı deriz.hem ülke ekonomisine katkı hemde markalara bir tepki...
güzel bir yazı yazmışsın arkadaşım.kutluyorum..elimizden birşey gelmiyor diye birşey bilmiyorum ben..herkesin yapabileceği birşey mutlaka vardır..saygılar sunuyorum..

Unknown dedi ki...

Canım içim parçalanıyor inan haber izleyemiyorum elimden geldiği kadar almamaya özen gösteriyorum duyarlılığın için teşekkürler öptüm...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

sizde bana destek verdığınız için teşekkürler elinizden geldiği kadar almamaya çalışınn ....

Adsız dedi ki...

markalar ne kadar çok...her tarafımızı kuşatmış...yerli mallarımızı kullanmaya dikkat etmemiz lazım...hem paramız ülkemizde kalır hem de düşmanı beslememiş oluruz çok haklısın teşekkürler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok aci, gordukce icim parcalaniyorr :(

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yürek dayanmıyor...

Selma dedi ki...

Hassasiyetin için çok teşekkürler. Markaları boykot ediyoruz ama gerçekten o kadar fazlalar ki birini almasan yanlışlıkla ötekini alıyorsun. Ama yinede dikkat değil mi?
Biz tek tek bireyler olarak elimizden geleni yapalım ama güya dünya devi olan ülkere de yazıklar olsun diyorum.(Onlar kendilerini bilirler.) Vesile olanda yapan gibidir unutmayın.

GeCe dedi ki...

ben bu yazını gözden kaçırmışım canım bu kadar duyarlı olmana çok sevindim bi tanem benim.

ella dedi ki...

tanrım, ne kadar çok ürünü kullanıyorum o listedeki, tüylerim diken diken oldu birden. daha çok dikkat edeceğim artık kesinlikle.

Paşa dedi ki...

HEP DİKKAT EDİCEZ DİYOZ AMA ARADA KAÇIRIYORUZ BU GÖRÜNTÜLER HAFIZAMIZDAN SİLİNMEYECEK...

embir dedi ki...

allah yardımcıları olsun, umarım bu son olur...

Fashioncholic Girl dedi ki...

sonuna kadar destekliyorum bu markaları kullanmama eylemini (yani bi çeşit)

ama sonuçta hayatımızın içine girmiş her şey onlarda

en basitinden coca cola - mc donalds bile hiç bir öğrencinin vazgeçemeyeceği markalar ki en büyük kaynak da onlar

ama dediğim gibi sonuna kadar destekliyorum !!!!