5 Ocak 2009 Pazartesi



Son zamanlara damgasını vuran ıssız adam gercekten güsel bi film çağan ırmak yıne yapmış yapıcanı baya oldu çıkalı vızyondanda kalktı gerçi ama benım izleme imkanım daha yenı oldu...(cevreden bana söylenenler) cok güsel film izlemen lazım edebiyat öğretmenı bu filmi izleyin cok güsel feln fılan ilkten hiç ilgimi cekmemişti..ama izleyince güsel geldi... film mi izleyen herkes ağlıyo daha film hakkında bir sürü şey... gerçi ben hiç ağlamadım ama neyse =) sizinde izlemenizi tavsiye ederimm ...

2 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

kızım mimi yazmamışın bir ara hep beraber seyrederzi ben de seyretmedim

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

bende izledim ıssız adamı.anlatılan aşk hikayesi güzeldi .insanlar izledikleri filmlerde kendilerinden bir parça bulursa daha çok begenirmiş.yaşayamadıkları ve yaşamak istedikleri hikayeleri bulan insanlar içinde aynı şey geçerli sanırım.filmin ilk sahneleri mide bulandırıcıydı sapkınlıktı bence.aşk hikeyesi güzel işlenmişti.acaba insanlara yaşayamadıkları aşklarını mı anlatıyor?benim nacizane yorumum tabi sevgilerle.