5 Ocak 2009 Pazartesi

gє¢є тαяαƒıη∂αη мιмℓєηмιşιм


Yabancı dil okusamda nıyese yabancı şarkılarla pek aram ii deil fazla dinlemeyi
tercih etmiyorum hoşuma gitmiyolar hiçte dınlemıyorum deil tabı ama sürekli deil
50cent hayranıyım bayılıyorum onun şarkılarına ....

YABANCI POP
1-50cent P.İ.M.P
2-BRİTNEY SPEARS piece of me musıc
3-RIHANNA umbrella
4-HADİSE düm tek tek


TÜRKÇE POP
1-tabi her daim SEZEN AKSU nerdeyse bütün şarkıları
2-TOLGA TABU bundan sonra adını anarsam , kahrolsun sevdam
3-GÖKHAN TÜRKMEN dön, büyük insan ,bilmezdım
4-UĞUR BAŞ ölüme beş kala
ve bana hitap eden ne kadar güsel şarkı ve gun ışığına cıkmayan ne kadar cok şarkı varsa dınlıyorum


TÜRK SANAT MÜZİĞİ
1-ZEKİ MÜREN
2-BÜLENT ERSOY
3-MÜZEYYAN SENAR
4-EMEL SAYIN
daha fazla aklıma gelmıyo dedem sayesınde dinlemeye başlamıştım =))


HALK MÜZİĞİ
1-ZARA beyaz giyme toz olur
2-ZARA kalenın dibinde bir taş olaydım
ve aklıma gelmeyen bir cok şarkı daha var
hastayım halim yok anca bu kadar yazabıldım...

8 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

canım benim şarkıları pek bilmesem de arşivinden iyi bir müzik dinleyicisi olduğunu biliyorum

Paşa dedi ki...

hıı bilmiyordum sevdiğin şarkıları :)))

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

öğrendın o zaman =))

SMİLENA dedi ki...

bende zarayı çok severim.hatta şu düetne bayılırım."bir fırtına tutu bizi"

VİRGO dedi ki...

bende zarayı çok severimmm smilena gibi

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

bnde cok sevıyorum =)

inci ve annesi dedi ki...

ziyaretinize çok memnun olduk teşekkür ederiz. dedik ki biz de bir ziyarette bulunalım. şimdiye kadar nazıl görmemişiz sizi çok beğendik. izlemeye devam
kocaman sevgiler :)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

hoşgeldiniz bnde cok memnun oldum sağolun =)