10 Nisan 2009 Cuma

RİT Club

Balo yer ve tarih olarak belli olduu sabaha kadar =) maslaktaki rit clubta olucak =) ne giycem nasıl bişey giymem lazım hiç bişey bilmiyorum kafam karıştı bitane aldım ama çok sıradan olucak belliki ama 2. baloda giyerim bu yazda bir sürü düğün var boşa gitmicek yani ..(anne)
sizlerden yardım istiyorum =) nolur bana yardım edin sık ve zarif olsunn acık olabılır dekolte vs gibi sırt dekoltesıde olabılır farketmez =)

8 kere şımartıldım =):

Paşa dedi ki...

şekerim model istedin biryastiktaya koydum bakabilirsin oradan model ve dahası da gelecek....bu arada balo yerinde harika görünüyor..hadi bakalım inş. gidersin de balo fotolarınıda görürüz..amma saati olmadı 12 de önce eve dönmen lazım büyü bozulabilir hehehehehehehee:))

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

gidicemde 12 çok erken =)

LoLLa dedi ki...

esmersen kesinlikle beyaz ya da kirmizi renk :)

saclarin uzunsa topuz ve kuyruk sokumuna kadar sırt dekoltesi .)

sarisinsan kesinlikle siyah ve kisa elbise, zirgon tasli stilettolar .)

ve muhakkak parlak taslar .) kolye, yuzuk etc :)

bence :)

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel biryere benziyor.
Balo resimlerini paylaş bizle.
Sevgiler.

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

LOLLA__ önerilerin için teşekkürler =)

TAZE NANE__ tabi koycam canm bı olsunda =)

GeCe dedi ki...

vay süper bir yermiş bakarız canım seni gecenin hindirellası ay pardon sindirellası yaparız :)))

şaka şaka gel bakalım

TAZE NANE dedi ki...

İyi haftalar canım.
Sevgiler.

Paşa dedi ki...

HİNDİRELLA MI HEHEHEH AMAN BU TEYENDE ŞAŞIRDI:))