1 Nisan 2009 Çarşamba

Hayatımdan hiç bir zaman çıkmayan tek kişi =)


Gecenin karanlığına sakladığım düşlerimi “ay ışığına” çıkarma vakti bugün..Bugün çok güzel bir gün, her günden daha farklı, daha bir huzurluyum..Bugün doğum günün, güneşin en sarısı bugün..Doğum günün kutlu olsun

Her şeye rağmen hayat güzel..Terk edişlere, buluşmalara, kavuşmalara, gözyaşlarına, acıya ve hüzne..Her şeye rağmen çok güzel hayat..Hele bugün daha bir farklı herkes, daha bir iyi gördüm insanları..Ama hepsinden iyisi benim..Gözlerimin içi gülüyor..Ve bu; uzun zamandır bir ilk.
..Doğum günün kutlu olsun

Dedim ya bugün çok daha iyiyim diye..Gözlerimde yaş ta olsa sen bakma onlara..Hep yaptığı şeydir gözlerimin..Dayanamıyor işte..Hayat adil değil ya, o kaldıramıyor bunu..Velhasıl bugün yalan ve gerçek yer değiştirdi..Gerçekten gülüyorum mesela bugün, kalbim gerçekten gülüyor ve yalandan ağlıyorum..Hani alışkanlık yaptıysa ondandır diye düşündüm ben..Meğer nasıl da bulanık görüyormuşum gözlerim yaşlıyken hayatı..Neyse bunların önemi yok şimdi..Ama bir nedeni de var tabi.. Doğum günün kutlu olsun

10 kere şımartıldım =):

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

kimden bahsettiğini bilmiyorum ama doğum günü kutlu olsun:)

Paşa dedi ki...

canım beni de ağlattın..aferin sana harika yazmışın...

GeCe dedi ki...

bu yazıyı sen mi yazdın çabuk süle ay çok güzel amaaaa ağlattın şimdi

doğum günü kızı benim çok teşekkür ederim

embir dedi ki...

aaa gececim doğum günün kutlu olsun canım, herşey gönlünce olsun.

Eylm-Sdnz dedi ki...

ne guzel yazmissin..dogum gunu sahibine de nice mutlu yillara:))

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

herkese teşekkürler =)

beyaz mendil dedi ki...

Güzel ve duygusal bir yazı,çok güzel.Sevgilerimle

AskinAy dedi ki...

nice yillara...bebisin güzelliginede hayran kaldim masallah:)

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel yazmışsın.
Sevgiler.

zuzuların annesi dedi ki...

Bayıldım...Yüreğine sağlık...