7 Nisan 2009 Salı

Doymuyorummmm!!!

şu resimde gördüğünüz kediden farkım kalmadı

Başlıkta dediğim gibi doymuyorum sürekli yiyorum ama hiç yememiş gibi 5 dk sonra acıkıyorumm uff herşeyide beğenmiyorum sevmiyorum yemek için kaç türlü şey deniyorum yediğim şeyleri tekrar yemekte istemiyorum sıkıldım artık değişik şeyler İSTİYORUMM ... biras önce ananemdeydım kabak yemeği salata filan felan yedim eve geldim sanki yememiş gibiyim biras önce yedıklerım nereye gitti ne zaman acıktın voodoo_bird ne zaman yemek bişi deil yiyorum ama şişmanlıyorumda yazın nasıl giyicem mayokinileri mini şortları etekleri göbeğim çıkıcak ...diyette yapamam hiç bana göre deil yaa bi çözüm bilen varsa nolur bana söylesin

mmm karnımda acıktı siz okuyun ben yine bana ait olan yere mutfağa gidiyimm ....
hepinize mutlu huzurlu yemek dolu günler diliyorumm =))

8 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

canım bu bahar havası insanı acıktırıyor ondandır bir süre sonra normale döner iştahın
ay ben sana yaparım ne istersen teyzesinin gülüüüü

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Ya o dediklerinin hepsi bende de var, bahar havasından oluyo o.
Sana iki tavsiyem var, kendini tok hissetmek için;
Sabah haşlanmış yumurta ye, bir de bol soslu brokoli salatası ye gün içinde. Bunlar tok hissettiriyo. valla bak ben denedim.
Bunun dışında ekmek, patates gibi nişasta barındıran şeyler yerine lifli şeyler yicen, mesela bol lifli uno ekmekleri gibi, o zaman göbek eriyo. baybay:)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

GECE : herhalde teyze ondan oluyo senı zaten haftada bir görüyorum zaten benimlemi uğraşcan =)

MUTFAKTAKİ DELİ : önerilerin için çok teşekkürler söylediklerini denicem inş acıkmam =)

TAZE NANE dedi ki...

Bu bahar herkezi şaşırtıyor...

eldivenlerim dedi ki...

bencede bahar havasındadır;)
bol neşeli, sevgi dolu günler arkadaşım.....

Adsız dedi ki...

bu cümleler bana hiç yabancı gelmiyor:)))çözüm bulursan bana da söyle...bu arada şu kediye bayıldım o nasıl bi yumoş öyle yerim onu yerimmm...bak gördün mü yemek dedim yine:))))hadi mutfağa

manii dedi ki...

Canım benim ,15 yaşındaki kızım da aynı senin gibi yiyiyor yiyiyor doymuyor siz enerji dolusunuz yakarsınız ,genede ufak bir tavsiye elinden koca bir bardak sıcak suyu eksik etme çok faydası oluyor yağ yakmaya,özellikle yedikten sonra...:)

Paşa dedi ki...

bende doymuyorum:))