21 Nisan 2009 Salı

Biras havadan sudannn .... =)

- Koyduğum resimler yeni halim sacım mı boyatmıştım bakır aldım ama kızıl gibi bişi oldu hatta hocam kınamı yaktın diye espiri bile patlattı dersanede koptuk ... bi değişiklik yapıyım dedim ilk önce olumsuz tepkiler almama rağmen daha sonra olumlu olrak değişti alıştılar bana çok yakıştığını söyluyolar hiç değiştirme felanda dediler ama ben bal köpüğü yapmak istiyorum aksın ondan sonra

KENDİME ZAMAN AYIRMAM LAZIM ARTIKK ....
-diplerim çıktı .. (boyaaa)
-kaşlarımm (kuaför )
-botoksum eridi (fatih bey imdatt)
-alışveriş yapmam lazım yazz geldi kum güneşş ohhh (alışveriş merkezleri)
-diyette yapmam lazım yaza süper girmem için ( ismail bey benide kurtar )
-balo için kıyafet almam lazım çok kararsızım nede olsa ikizler burcuyum hala bı karar vermedımm
-ooo bu liste uzurda uzarr.....

Dün bizim kızlarla biras kendimize zaman ayırdık aklınıza ne gelebilir tabiki yemek fikir benden çıkınca yemekten başka bişi çıkmıyo annemle tanışmamışlardı onlada tanışma fırsatı yakaladılar yemekten sonrada biras gezdik öyle
Gece teyzemle kıyafet bakma için lalelide gezdik süper kıyafetler var genelde toptan satıolar olmassa 1 seri alıcaz artık =) ordan eminönune kadar yürüdük resimlerdende anlaşılıyodur herhalde ordan gülhaneye gittik allahım nasıl bir güsellik o laleler süper ya bayıldım hepsinde ayrı bi güsellik var


Ve benim uğur böceği hastalığım çokk seviyorum nerde uğur böcekli bişi görsem hepsini almasamda alıyorum bunuda yeni aldımm foto makinası bozuk olduğu için web camdan çektimm. ben kırmızı delisiyim kırmızıyıda çok seviyorum acaba uğur böceğide kırmızı olduğu için mi? bu kadar kanım sıcak bu hayvana

6 kere şımartıldım =):

VİRGO dedi ki...

ayy benim bu kızımla başım belada yahuu:(

Paşa dedi ki...

aman bencede abla allah yardımcın olsun dermişim:))istekleri bitmez ki:))ama güzel yazı yazmışın hoşuma kaçtı:))))))

Bal küpü dedi ki...

Gerçekten çok sempatik hayvanlar şu uğurböcükleri :)

manii dedi ki...

O liste hiiiiçç bitmez zaten biri biter biri eklenir :).
Benim minik şekerimde uğurböcüklerini çok seviyor küpelerini hiç çıkarmıyor kulağından, çok yakışmış bilekliğinde iyi günlerde kullan:))

GeCe dedi ki...

kızım botoxum geldi yazmışsın okuyanda 50 yaşında sanacak hehe güzelmiş bilezik de öptüm yarın gezeriz belki

ella dedi ki...

bileklik çok şekermiş, bende severim uğur böceğini :)