14 Eylül 2009 Pazartesi

üşütükkk yınee üşüttüüü

Bu markayı ilk defa denedim kanky tavsiyesi oldu =)
Sac rengımı değiştirdım birdenn esti gurledi ortaya bronz kahve cıktı =) denızden güneşten yıpranmıs cok kötu olmustu boyadıktan sonra yumuşacık oldu valla =) yıne eski rengine benziyo ama değişiklik oldu bugun aynaya baktıgımda koyu rengin bana daha hoş durduğunu farkettim malum cillerimle aynı oldu =)


Yarın universiteli olcaz anfileri doldurcaz =) ay biraz korku biraz heyecan biraz isteksizlik var yaa insan biraz daha gec acar sunları yaa uff neyse ...2009 2010 öğretim yılı herkeşe hayırlı uğurlu olsun =)

3 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

hadi bakalım üniversite maceralarını aşklarını sınavlarını heyecanlarını dört gözle bekliyorum

Paşa dedi ki...

üşütükkkk saçlarını merak ediyom üniversiten de hayırlı olsun:)

Paşa dedi ki...

iyi bayramlar yazılarını bekliyos