11 Eylül 2009 Cuma

Ayyy Artık Bendee Burdayımm

Ben virgo'nun büyük kızı paşanın annesi ve gece' ninde yeğeniyim benı tanıyanlarınız vardır umarım önceden voodoo bird olarak bulunuyordum ama artık üşütük prenses olarak aranızdayım

7 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

hoşgeldin nihayet

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hayırlı olsun...
GeCe'nin yaptığı dizayn çok hoş olmuş...

umursamaz dedi ki...

hosgeldınnn:)

Paşa dedi ki...

kız sen miydin bana yorum yapan haberim yoktu hoşgeldin...

Paşa dedi ki...

ah bu arada şablon çok hoş güzel üşütük prenses diye sana ben takılıyordum sanki:)

manii dedi ki...

Hoşgeldin...tekrar... :))

e. t. dedi ki...

hayırlı olsun.
seni gecenin bloğundan duyuyordum.
Şimdide tanışmaya geldim :)
yenilikler her zaman iyi gelir.
pembe ve yeşilin uyumu harika olmuş.