22 Ekim 2008 Çarşamba

Heycan Tam Gazz Doruktaaa...

lise 4 öğrencisiyim yabancı dil bölümünde okuyorum bu sene son allah kısmet ederse biticek ( bu 4 senede bana vurduu tuhh şans yoq ki ) ya bi yandanda bitmesini hiç istemiyorum (ömür boyuda sürmezki dimi ama )) üzülüyorum lise ortamı gercekten cok farklı arkadaşlar öğretmenler hersey ayrı bizi güsell ... allahtan ögretmenler bu sene fazla sıkmıyolar rahatlıkla hareket edebiliyoruzz ... SON NASIL OLSA BAŞINA BELA ALMAK İSTEMİYOO KİMSE yaa bunlar güsel hoş şeyler bunun yanında bide sınav sıkıntısı stresi bi yandan biticek die sevinçte var kazanırım diye bi UMUTTA VAR TABİ Kİ (( ANNEEE BENI Bİ SENE ERKEN DOĞURSAYDINN BELKİ UNİVERSİTEYE GİDİYO OLUCAKTIMM YAA )) napalım kısmet hayırlısı yds yede hazırlanıyorum ve bnm daha bir sürü kelime eksiğim var neyse bide kabuslarım olan matematik tabi 3 senedır matematk dersi görmedım dershanede görmeye başladık öss için önmelii herşeyı unutmusum nerdeysee ( obeb okek ) bunları bilee :(((


gün sayıyorumm 7 ay 20 gün 23 saat ve cookk heycanlıyımm ...

2 kere şımartıldım =):

GeCe dedi ki...

gün saymak iyi de her gün bi konuyu öğrenmek daha iyi allah bahtını açık etsin canım benim

Paşa dedi ki...

ay derdin ne çokmuş şekerim...allah yardımcın olsun...dualarımız seninle benim küçük tatlı akıllı güzel yeğenim...burçların aynı olmasının verdiği etkiyle beraber kasvetli hava olayına bende sıkılıyorum ve sana katılıyorum ...YAZI ÖZLEDİM:(( BÖHÜÜÜÜ...