6 Nisan 2008 Pazar

Bugün Öğrendim

BUGÜN sevmeyi öğrendim.öyle sevdimki gözyaslarım oldun gizlice akıttığım
yarınları hiç düşünmedim severken.sende sev
öyle sevki;sakla derinlerde gerçekleri.öyle sevki umut olsun yüreginin her yanı
DÜN gercegı ögrendiim.öyle öğrendimki saplandı yüreğime hançer gibi
sözlerinsende öğren gerçeği;öğrenki seni nasıl sevdiğimi bilesin.
ŞİMDİ ise susmayı öğreniyorum.öyle bir susuyorumki uykularımdan etti beni söyleyemediklerim.sende SUS!suski ardındaki yüreği görsünler.
BELKİ yarın gülmeyi öğrenirim;derin kahkahalarımı duyar izleyenşerim.sende gül.
öyle gülki gülüşün benim olmasada benimmiş diyebileyim................................

1 kere şımartıldım =):

Paşa dedi ki...

hanımefendi yaşınızın küçükolmasına rağmen duygularınız yoğun ama gerçekten anlamlı ifadeleriniz güzel tebrik ederiz